Łukasiewicz – EMAG zaprasza do udziału w grze miejskiej „Od przemysłu do nauki”

Czas czytania: 3 min
KIEDY?

GDZIE?

Łukasiewicz – EMAG zaprasza na przygodę w mieście.
W dniach 1 – 7 lipca instytut zaprasza wszystkich zainteresowanych do udziału w grze miejskiej „Od przemysłu do nauki”. Gra ta jest unikalną okazją do odkrycia Katowic w nietypowy sposób, łącząc przeszłość przemysłową miasta z jego współczesnym obliczem jako centrum nauki i technologii.

Planszą w grze staje się przestrzeń miasta Katowice. Uczestnicy będą mieli okazję przenieść się w czasie, odwiedzając zarówno historyczne miejsca, które już zniknęły, jak i współczesne ośrodki naukowe i technologiczne, które kształtują rozwój miasta. Trasa gry obejmuje centrum Katowic oraz Bogucice.

Celem gry jest zdobycie hasła końcowego i dotarcie do punktu kończącego zabawę. Aby odkryć hasło, uczestnicy muszą odwiedzać wszystkie wyznaczone punkty na trasie, wykonując zadania przy każdym z nich. Zadania mogą polegać na wpisaniu nazwy, daty lub odczytaniu informacji z tablicy informacyjnej.

Gra jest adresowana do wszystkich zainteresowanych. Na uczestników, którzy ukończą całą trasę, poprawnie rozwiązując wszystkie zadania, czekają niespodzianki!

Gra odbywa się w ramach inicjatywy „Katowice Miastem Nauki”.
Aby wziąć udział w grze należy pobrać kartę gry dostępną w Kato Science Corner, przy ul. Młyńskiej 2 w Katowicach.

Serdecznie zapraszamy do udziału w grze miejskiej „Od przemysłu do nauki”. To wyjątkowa okazja do nauki, zabawy i odkrywania Katowic z nowej perspektywy.

KARTA DO GRY – Pobierz

REGULAMIN GRY „OD PRZEMYSŁU DO NAUKI”

  1. Organizatorem gry miejskiej ”Od przemysłu do nauki” (dalej też jako: „Gra”) jest Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Technik Innowacyjnych EMAG z siedzibą w Katowicach przy ul. Leopolda 31 (dalej jako: Organizator).
  2. Gra organizowana jest w ramach Europejskiego Miasta Nauki.
  3. Gra „od przemysłu do nauki” organizowana jest w dniach od 1 lipca 2024 r. do 7 lipca 2024 r.
  4. W grze mogą brać udział osoby, które zjawią się na starcie Gry w Kato Science Corner, gdzie gracze pobierają wydrukowaną kartę z zadaniami A3, czym jednocześnie akceptują niniejszy Regulamin i zobowiązują się do jego przestrzegania
  5. Gra jest jednoosobowa bez ograniczeń wiekowych.
  6. Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych stanowi załącznik nr 1 do niniejszego regulaminu.
  7. Szczegółowe zasady Gry określone przez Organizatora dostępne są na stronie internetowej pod adresem: https://emag.lukasiewicz.gov.pl/ , a także w Kato Science Corner oraz siedzibie Organizatora.
  8. W Grze nie ma ograniczeń co do liczby uczestników, którzy mogą wziąć udział w Grze ani ograniczeń czasowych co do ukończenia zadania (jednak nie później niż do dnia 5 lipca 2024 r. do godz. 16:00)
  9. Każda z osób uczestniczących w grze „Od przemysłu do nauki” powinna być w dobrym stanie zdrowia, umożliwiającym udział w Grze.
  10. Uczestnicy przystępując do Gry biorą na siebie pełną odpowiedzialność prawno-cywilną na cały czas trwania Gry za swoje postępowanie. W przypadku osób niepełnoletnich odpowiedzialność za taką osobę ponoszą rodzice/opiekunowie.
  11. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za wypadki w trakcie Gry. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za zachowanie uczestników Gry oraz następstwa z niego wynikające, w tym chwilowy lub stały uszczerbek na zdrowiu i wypadki śmiertelne. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za wypadki losowe powstałe w trakcie Gry.
  12. Organizatorzy nie ponoszą odpowiedzialności za zachowania uczestników Gry mogące naruszyć porządek publiczny lub dobra osobiste osób trzecich.
  13. Każdej osobie niepełnoletniej uczestniczącej w Grze musi towarzyszyć opiekun, który odpowiada za ich bezpieczeństwo w trakcie Gry.
  14. Uczestnictwo w Grze jest nieodpłatne.
  15. Gra toczy się w normalnym ruchu miejskim. W czasie Gry obowiązuje bezwzględny nakaz przestrzegania przepisów ruchu drogowego i zachowanie należytej ostrożności.
  16. Organizatorzy mogą nie wyrazić zgody na start uczestnika w Grze jeśli stwierdzą, iż ten jest pod wpływem alkoholu lub innych środków odurzających.
  17. Każdy z uczestników Gry, który rozwiąże wszystkie zagadki i dotrze na metę otrzyma od Organizatora upominek.
  18. Regulamin znajduje się do wglądu w siedzibie Organizatora, Kato Science Corner i na stronie internetowej pod adresem: https://emag.lukasiewicz.gov.pl/.
  19. W kwestiach dotyczących przebiegu Gry, nieprzewidzianych niniejszym Regulaminem, a także w zakresie interpretacji niniejszego Regulaminu, głos rozstrzygający należy do Organizatora.
  20. Organizatorzy zastrzegają sobie prawo wprowadzenia zmian w Regulaminie z ważnych przyczyn.
  21. Gra nie jest grą hazardową w rozumieniu ustawy z dnia 19 listopada 2009 r. o grach hazardowych (tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 227).




przeczytaj również​

This will close in 0 seconds